sligovitsj

Poedel gezicht

Geïnspireerd door de albumhoes van Dillon, ging ik aan de slag met eyeliner als pen, make-up remover als gum en in plaats van papier, mijn gezicht.

Resultaat een blaffende poedel op mijn wang.

Ondertussen kwam mijn lieve vader even binnen lopen met een hondje. Bobby die anders niet boven mag komen, moest in bad! Dus kwam ze gezellig mijn kamer rondsnuffelen. De vloer die hier ligt, die overigens slecht te zien is met alle troep, laminaat, is niet haar ding. Haar pootjes glijden er op weg. Dus een verdwaalde kussen werd al snel haar troon, de Diva! Ze heeft niet voor niets haar naam gekregen: Hera Diaz Bobbyaan van de Stroobos.

(Overigens staat de volledige naam niet in haar dierenpaspoort. Toen ik en mijn moeder de naam moesten doorgeven aan de dierenarts, keek hij ons aan met een opgetrokken wenkbrauw en vroeg: ‘Stamboom?’ Wij: ‘Nee, van de boederij!’ De dierenarts lachte en was te snel klaar met haar volledige naam opschrijven. Hij nam ons niet serieus en vond Bobby’s roepnaam waarschijnlijk goed genoeg. DISCRIMINATIE, dat had hij vast niet gedaan bij een ras hond.)

Dillon is trouwens een echte aanrader om te luisteren. Niet alle nummers zijn even best, maar thirteen thiry-five is echt super!

Dit bericht is gepubliceerd op juni 22, 2012 om 22:11 en is opgeslagen onder Creaties, Inspiratie, Maxime, Muziek. Markeer de permalink als favoriet. Volg hier alle reacties met de RSS feed voor dit bericht.

2 gedachten over “Poedel gezicht

  1. Evi op schreef:

    Die met hong aan de lijn in echt heel gaaf! hier moet je meer mee doen max, faceart!

Geef een reactie

