sligovitsj

Mijn Eiffeltoren

Ik ben bezig met mijn huiswerk opdracht van Sanneke mijn (ex) tekendocente. Ik kreeg van haar de opdracht om een dagboekje te maken van 7 dagen. Eerder heb ik al wat laten zien van deze reeks. Nu ben ik er weer mee bezig en nu heb ik zoiets tofs gemaakt! Vind ik dan… De gehele dagboek bladzijde is nog niet af, maar dit komt er dus in:

Mijn AAAAAAAAAAAAAAAAAAA-Eiffeltoren!

Mijn AAAAAAAAAAAAAAAAAAA-Eiffeltoren!

Even nader uitleg waarom al die A’tjes… Ik had een hele frustrerende dag, dus heb ik allemaal verschillende soort lettertype A’s getekend. Toen dacht ik hé de Eiffeltoren lijkt op een A, maar een plaatje van een Eiffeltoren vond ik nogal saai en aangezien ik zelf nog nooit in parijs was geweest had ik ook niet zelf een foto van de Eiffeltoren. Dus dacht ik hé (laat ik mezelf veel werk geven), ik maak een Eiffeltoren van A’tjes. Daarbij toepasselijk want Eiffeltoren staat in Parijs, Parijs is de stad van de liefde en de frustraties was om de liefde!!! Begrijp je het nog?

Dit bericht is gepubliceerd op februari 22, 2012 om 17:01 en is opgeslagen onder Creaties, Huiswerk opdrachten van Sanneke. Markeer de permalink als favoriet. Volg hier alle reacties met de RSS feed voor dit bericht.

2 gedachten over “Mijn Eiffeltoren

  1. AAAAAAAAAAAAAAH 😉 Veel werk! leuk leuk

  2. sanneke op schreef:

    Aaaaa! Geweldig! Wat Een mooi typografisch beeld en ja, ik vat je gedachtengang hoor! Wat ben je goed op dreef zeg.

Geef een reactie

