sligovitsj

Gent

Bas en Ik hoog in de toren

Bas en ik gingen 2 nachtjes naar Gent en oh wat was het koud!! BRRR!! We gingen weg met sneeuw, maar gelukkig hadden we in Gent een paar mooie zonnige dagen.

foto's maken in de autoOok al was het rotweer op de heenweg, het was wel gezellig. Hier had ik nog energie, in tegenstelling tot de terugweg! Waarbij we veel in de file hadden gestaan en we nog dachten de file te kunnen ontwijken moesten we 6 euro tol betalen, zijn we door super stoere tunnels gereden en hebben we de haven van Antwerpen gezien, WAUW.

The Fallen Angels

The Fallen Angels, echt een aanrader om heen te gaan als je van rommel houdt en van die stoere platen met oude reclames erop. Jammer genoeg kon ik er geen bemachtigen, want toen we de laatste dag er weer langs gingen bleek het winkeltje dicht te zijn…

Rommel liefde

Pop en Beer, Rommel Liefde

Mooi vliegtuigje

Mooi vliegtuigje, maar 678 euro (HEBBEN)

Tapasbar

Heerlijke Tapasbar en Coctails, op de lammerstraat

Klik op de foto hierboven voor nog meer info over deze heerlijke TAPAS restaurantje/bar.

Vliegen

Zo doe je een vliegtuig na! (Na een coctail)

Graffiti HuisGraffiti Huis 2

Spelletjes in Blackhole

Spelletjes in Blackhole

Ons favoriete lunch/hang plek was the Black Hole, waar tevens een bed&breakfast boven zat. Je kon er niet alleen lekker eten en drinken (er stonden veel surinaamse drankjes op de kaart, zoals ginger beer), maar ook geweldig spelletjes spelen. Zo begint mijn wederverslaving aan MEMORY, tot ik na een paar winnende spelletjes telkens verloor. OH en ik mag niet vergeten te vertellen over de overheerlijke taart, die ze daar hadden! chocolade taart, als cheesecake (kaastaart noemen de belgen het). Ik vroeg natuurlijk meteen om het recept, maar zij maakten de taarten niet zelf, die kwamen van de bakker om de hoek. De laatste dag hebben we bij de bakker de overheerlijke chocolade taart gehaald en meegenomen naar Nederland.

Memory Spelen

Memory Spelen

Jazz Band Black Hole

Jazz Band Black Hole

Ballet in het Hotel

Ballet in het Hotel

In het hotel stond continu klassieke muziek aan. Dus na aankomst van een avondje weg en er niemand aanwezig was in de ‘ontvangstzaal‘, ging ik maar eens lekker van genieten en de ballerina spelen.
Hieronder zie je nog foto’s van de prachtige ontbijtzaal, die ik eerlijk gezegd een beetje kil en eng vond. Het was er iedere ochtend zo stil, dat ik nauwelijks durfde te praten. En dat zegt wat, ik niet praten…

Ontbijtzaal

Ontbijtzaal

Treintje

Ontbijt

 

Dit bericht is gepubliceerd op februari 2, 2012 om 20:45 en is opgeslagen onder Maxime. Markeer de permalink als favoriet. Volg hier alle reacties met de RSS feed voor dit bericht.

2 gedachten over “Gent

  1. Bas op schreef:

    Gezellig was het daar he? Ik zou nog best een stukje taart met je willen eten, en wat memory spelen 🙂 mooie impressie van Gent!

Geef een reactie

