sligovitsj

Vandaag is het 27 januari

Ik heb het niet gehaald, dit bericht op 27 januari te plaatsen. Terwijl ik zo’n mooi stukje had geschreven over 27 januari. Weet je wat, gebruik je fantasie en doe maar alsof het 27 januari is.

*De tekst die u nu gaat lezen is later in het bericht gezet*

Nee!!! Het is een wonder, WordPress staat op de engelse klok, dus ik heb nu gewoon nog 55 minuten om een berichtje te schrijven op 27 januari. IK HOU VAN ENGELAND. Hier komt mijn dag 27 januri 2012:

Vanochtend zag ik sterretjes, op mijn brood.

Brood met sterretjes

Ik zag het kruis van jezus in het raam gordijn.

Kruis van Jezus

Ik zag de ogen van een monster op mijn arm.

Monster ogen
En daar bleef het dan bij, mijn magische dag.
27 januari, wat zou er gebeurd zijn op die dag?
Apple introduceerde precies 2 jaar geleden de Ipad en nu loopt half Nederland al met zo’n ding…

De akkoorden van Parijs kondigen het einde aan van de Vietnamese Oorlog, dit gebeurde in 1973. Mijn vader heeft na aanleiding van de vietnamese oorlog nog schilderijen gemaakt. De enige twee die hij heeft gemaakt in zijn hele leven. Die oorlog gaf mijn vader creativiteit.

Coen de Koning wint voor de tweede keer de Elfstedentocht, in het jaar 1917. Brrr… wat zou het toen koud zijn geweest. Lekker warm is het vandaag dan eigenlijk!

Mozart is vandaag 276 jaar geworden. In 1756 is dit wonderkind geboren.

En de prinses van Bavaria geboren was, een mooi plaatje om te zien, Sophie van Beieren, geboren in 1805. Een vrouw waar ik nog nooit van heb gehoord, maar wat ziet zij er mooi uit!
Prinses van Bavaria Bron van foto: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Princess_Sophie_of_Bavaria.jpg

Dit jaar op 27 januari is het nieuwe album van Lana Del Rey uit!!! Als je nog iets leuks zoekt om te luisteren zal ik zeker op spotify haar album even luisteren.
Lana Del Rey is een artiesten naam, ze is minder bekend onder haar echte naam Lizzy Giant.
Op youtube zijn er nog filmpjes te zien van de vintage Lana Del Rey:

De nieuwe Lana Del Rey:

Wat een metamorfose en wat ben ik er blij mee!!!

Voor de rest is natuurlijk Willem Holleeder vrij uit.

Holleder vrij uit

Wat een rare dag zo, met hoogtepunten en dieptepunten
Mijn dag was vooral een chaos, morgen ga ik naar de kunstacademie in Utrecht, KABK.  Woensdag was ik naar de HKU het was er leuk, maar wel ontzettend rommelig. Nu ga ik maar is kijken wat Den Haag te bieden heeft. Vandaag heb ik mijn portfolio lichtelijk op orde gebracht en misschien kan ik die laten beoordelen op de KABK.

 

Dit bericht is gepubliceerd op januari 27, 2012 om 23:02 en is opgeslagen onder Uncategorized. Markeer de permalink als favoriet. Volg hier alle reacties met de RSS feed voor dit bericht.

Een gedachte over “Vandaag is het 27 januari

  1. sanneke op schreef:

    Kijk nou, ie het toch nog een heel logje geworden! Leuk, je monsterarm!

Geef een reactie

